AZƏRBAYCAN MİLLİ ELMLƏR AKADEMİYASI
SOSİAL MEDİA VƏ TƏHLÜKƏSİZLİK PROBLEMLƏRİ (azərb.)
İmamverdiyev Yadigar N.

Sosial media təkcə rahat ünsiyyət və fayl paylaşımı platforması deyil, həm də ictimai-siyasi təsir və idarəetmə aləti, qarşıdurma və informasiya müharibəsi meydanıdır. Sosial media onu istifadə edənlərin məqsədlərindən asılı olaraq milli təhlükəsizliyə bir sıra təhdidlər də yarada bilər. Məqalədə sosial medianın milli təhlükəsizliyə təhdid törədə biləcək bir sıra risk ssenariləri təsvir edilir, sosial mediada saxta aktorların – botların yaradılması və idarə edilməsi texnologiyaları və bu sahədə bəzi ölkələrin təcrübəsi analiz olunur. Sosial medianın monitorinqi və analizi üçün mövcud onlayn servislər barəsində məlumat verilir. (səh. 19-25)

Açar sözlər:sosial media, milli təhlükəsizlik, sosial media monitorinqi, sosial media analitikası, informasiya təsiri, informasiya müharibəsi.
DOI : 10.25045/jpis.v07.i2.02
Ədəbiyyat
  • Əliquliyev R. M., İmamverdiyev Y. N., Abdullayeva F. C., Sosial şəbəkələr. Bakı, “İnformasiya Texnologiyaları” nəşriyyatı, 2010, 287 s.
  • Wright D. Hinson M., Examining how public relations practitioners actually are using social media // Public Relations Journal, 2009, vol. 3, no. 3, pp. 1-33.
  • Под общей ред. Е.Г. Алексеевой. Влияние через социальные сети, М., Фонд «ФОКУС-МЕДИА», 2010, 200 с.
  • Hogben G. (ed.) Security issues and recommendations for online social networks. ENISA Position Paper No.1, October 2007, 33 p.
  • Montagnese A. Impact of social media on national security. Centro Militare di Studi Strategici: Research Paper 2011 STEPI - AE-U-3. 2012, 36 p.
  • Chen Y. Research on social media network and national security. W.Du (ed.) Informatics and Management Science II, Lecture Notes in Electrical Engineering, 2013, vol. 205, pp 593-599.
  • Khondker H. H. Role of the New Media in the Arab Spring // Globalizations, 2011, vol. 8, no. 5, pp.675-679.
  • Adamic L. A., Glance N. The political blogosphere and the 2004 US election: divided they blog / Proc. of the 3rd international workshop on Link discovery, 2005, pp. 36-43.
  • Elson S. B., Yeung D., Roshan P., Bohandy S. R., Nader A. Using social media to gauge Iranian public opinion and mood after the 2009 election. RAND Corporation Technical Report. 2012, 110 s.
  • Tan Z., Li X., Mao W. Agent-based modeling of netizen groups in Chinese Internet Events // Quarterly SCS M&S Magazine, 2012, pp. 39-45.
  • Балуев Д.Г., Каминченко Д.И. Политическая роль «новых СМИ» в ливийском конфликте // Вестник Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского, 2012, № 2 (1), с. 307–313.
  • Levesque J. Social media “Tactical intelligence collection”: Spying and propaganda using Facebook, Twitter. February 15, 2012.
  • Губанов Д.А., Новиков Д.А., Чхартишвили А.Г. Социальные сети. Модели информационного влияния, управления и противоборства. Москва: Издательство физико-математической литературы, 2010, 228 c.
  • Arquilla J., Ronfeldt D. F. Networks and netwars: the future of terror, crime, and militancy. Rand Corporation, 2001. 5 p.
  • Cebrowski A. K., Garstka J. J, “Network-centric warfare: Its origin and future.” U.S. Naval Institute Proceedings, January 1998, 10 p.
  • Revealed: US spy operation that manipulates social media, http://www.theguardian.com/technology/2011/mar/17/us-spy-operation-social-networks
  • Social Media in Strategic Communication (SMISC), http://www.darpa.mil/Our_Work/I2O/Programs/Social_Media_in_Strategic_Communication_%28SMISC%29.aspx
  • Social Media in Strategic Communication (SMISC), http://www.darpa.mil/opencatalog/SMISC.html
  • Sykora M.D. et al. National security and social media monitoring: A presentation of the EMOTIVE and related systems / European Intelligence and Security Informatics Conference, 2013, pp. 172-175.
  • Batrinca B., Treleaven P. C. Social media analytics: a survey of techniques, tools and platforms // AI & Society, 2015, vol. 30, no. 1, pp. 89–116.
  • Pang B., Lee L. Opinion mining and sentiment Analysis // Foundations and Trends in Information Retrieval, 2008, vol. 2, no. 1-2, pp. 1-135.
  • Aliguliyev R. M. A new sentence similarity measure and sentence based extractive technique for automatic text summarization // Expert Systems with Applications, 2009, vol. 36, no. 4, pp. 7764–7772.
  • Karthik K., Kollias G., Kumar V., Grama A. Trends in Big Data analytics // Journal of Parallel and Distributed Computing, 2014, vol. 74, no. 7, pp. 2561-2573.